Promocje
Kolczyki motylki - 24k złocenie
Kolczyki motylki - 24k złocenie
39,99 zł 20,00 zł
kpl.
Kolczyki motylki - rodowane
Kolczyki motylki - rodowane
39,99 zł 20,00 zł
kpl.
Kolczyki motylki - rose gold
Kolczyki motylki - rose gold
39,99 zł 20,00 zł
kpl.
Srebrne kolczyki kulki - 6mm - Rose Gold
Srebrne kolczyki kulki - 6mm - Rose Gold
35,00 zł 29,00 zł
para
Srebrne kolczyki kulki 4mm - rodowane
Srebrne kolczyki kulki 4mm - rodowane
29,00 zł 22,00 zł
para
KOLCZYKI KOŁA BLASZKI 6MM - 24K ZŁOCENIE
KOLCZYKI KOŁA BLASZKI 6MM - 24K ZŁOCENIE
34,99 zł 30,00 zł
para
Srebrne kolczyki kulki 4mm - Rose Gold
Srebrne kolczyki kulki 4mm - Rose Gold
29,00 zł 22,00 zł
para
KOLCZYKI KOŁA BLASZKI 6MM - ROSEGOLD
KOLCZYKI KOŁA BLASZKI 6MM - ROSEGOLD
34,99 zł 30,00 zł
para
 KOLCZYKI KOŁA BLASZKI 6MM RODOWANE
KOLCZYKI KOŁA BLASZKI 6MM RODOWANE
34,99 zł 30,00 zł
para
Produkt tygodnia
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
FAQ - najczęściej zadawane pytania

1. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

  • zamówienia składamy poprzez dodanie wybranego produktu do koszyka a nastepnie po uzupełnieniu wybranej opcji płatności i dostawy i kliknięciu przyciku "zamawiam"

2. Czy mogę złożyć zamówienie telefoniczne?

  • udostępniamy możliwość składania zamówień drogą telegoniczną - należy wtedy podać kod produktu. 

3. Czy mogę złożyc zamówienie mailowe?

  • jak najbardziej - również należy podać w mailu kod zamawianego produktu, swoje dane do wysyłki łącznie z numerem kontaktowym oraz wybraną opcję płatności i dostawy. Konsultant - równiez mailowo - potwierdzi złożenie zamówienia.

4. Czy i gdzie mogę śledzić przesyłkę?

  • po nadaniu przez nas przesyłki otrzymują Państwo e-mail z numerem i wszystkimi informacjami. 

5. W jaki sposób pakowana jest biżuteria?

  • każdy produkt pakujemy osobno w eleganckie pudełeczko jubilerskie z logo marki. Wyjątkiem są duże rzeczy - np. kolczyki koła 10 cm średnicy, które pakowane są osobno w folię.
  • do transportu przesyłkę pakujemy w kartonowe pudełko ze specjalnym wypełnieniem zwiększającym bezpieczeństwo dostawy - SPRAWDŹ

6. Czy mogę zrezygnować z zamówienia?

  • oczywiście - w relu rezygnacji należy wysłać do nas maila w tej sprawie lub skontaktować się z nami telefonicznie. W obu przypadkach prosimy o podanie numeru zamówienia.

7. Czy mogę wprowadzić zmiany w zamówieniu?

8. Jakie są terminy realizacji?

  • termin realizacji jest z reguły podany przy pozycji produktu w sklepie - jest to czas jaki mamy na wysyłkę
  • w zależności od wybranej formy dostawy - czyli dostarczenia produktu do klienta - może ona trwać od 1-2 dni roboczych do ok. 4 dni roboczych. Nie są to wartości gwarantowane a deklarowane przez przewoźników.

9. Otrzymałem wadliwy towar / niekompletne / pomylone zamówienie - co teraz?

  • prosimy w takiej sytuacji o jak najszybszy kontakt - droga mailową lub telefoniczną (600961122) i zgłoszenie nam problemu. Do maila dobrze jest załączyć zdjęcie wady lub uszkodzenia. 

10. Czy mogę zwrócić całość / część zamówienia?

  • oczywiście - można zwrócić całość lub część zamówienia. W tym celu należy skontaktować się mailowo z naszym działem obsługi klienta. Na deklarację i zwrot zamówienia mają Państwo 14dni od momentu otrzymania przesyłki.

11. Czy mogę odebrać zamówienie stacjonarnie?

  • zamówienie można odebrać osobiście w naszym biurze przy ul. Warszawskiej 59 w Białymstoku - tylko i wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu mailowym lub telefonicznym. Odbiór mozliwy jest w dni robocze - od poniedziałku do piątku w godzinach 9.30 - 15.30.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl