Cechy produktu
1. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?
- zamówienia składamy poprzez dodanie wybranego produktu do koszyka a nastepnie po uzupełnieniu wybranej opcji płatności i dostawy i kliknięciu przyciku "zamawiam"
2. Czy mogę złożyć zamówienie telefoniczne?
- udostępniamy możliwość składania zamówień drogą telegoniczną - należy wtedy podać kod produktu.
3. Czy mogę złożyc zamówienie mailowe?
- jak najbardziej - również należy podać w mailu kod zamawianego produktu, swoje dane do wysyłki łącznie z numerem kontaktowym oraz wybraną opcję płatności i dostawy. Konsultant - równiez mailowo - potwierdzi złożenie zamówienia.
4. Czy i gdzie mogę śledzić przesyłkę?
- po nadaniu przez nas przesyłki otrzymują Państwo e-mail z numerem i wszystkimi informacjami.
5. W jaki sposób pakowana jest biżuteria?
- każdy produkt pakujemy osobno w eleganckie pudełeczko jubilerskie z logo marki. Wyjątkiem są duże rzeczy - np. kolczyki koła 10 cm średnicy, które pakowane są osobno w folię.
- do transportu przesyłkę pakujemy w kartonowe pudełko ze specjalnym wypełnieniem zwiększającym bezpieczeństwo dostawy - SPRAWDŹ
6. Czy mogę zrezygnować z zamówienia?
- oczywiście - w relu rezygnacji należy wysłać do nas maila w tej sprawie lub skontaktować się z nami telefonicznie. W obu przypadkach prosimy o podanie numeru zamówienia.
7. Czy mogę wprowadzić zmiany w zamówieniu?
- w niektórych przypadkach jest to możliwe. Najlepiej skontaktować się z nami i indywidualnie ustalić szczegóły.
8. Jakie są terminy realizacji?
- termin realizacji jest z reguły podany przy pozycji produktu w sklepie - jest to czas jaki mamy na wysyłkę
- w zależności od wybranej formy dostawy - czyli dostarczenia produktu do klienta - może ona trwać od 1-2 dni roboczych do ok. 4 dni roboczych. Nie są to wartości gwarantowane a deklarowane przez przewoźników.
9. Otrzymałem wadliwy towar / niekompletne / pomylone zamówienie - co teraz?
- prosimy w takiej sytuacji o jak najszybszy kontakt - droga mailową lub telefoniczną (600961122) i zgłoszenie nam problemu. Do maila dobrze jest załączyć zdjęcie wady lub uszkodzenia.
10. Czy mogę zwrócić całość / część zamówienia?
- oczywiście - można zwrócić całość lub część zamówienia. W tym celu należy skontaktować się mailowo z naszym działem obsługi klienta. Na deklarację i zwrot zamówienia mają Państwo 14dni od momentu otrzymania przesyłki.
11. Czy mogę odebrać zamówienie stacjonarnie?
- zamówienie można odebrać osobiście w naszym biurze przy ul. Warszawskiej 59 w Białymstoku - tylko i wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu mailowym lub telefonicznym. Odbiór mozliwy jest w dni robocze - od poniedziałku do piątku w godzinach 9.30 - 15.30.