Lian Art w Krainie Biżuterii
Koszyk
Zamknij
Kontynuuj zakupy ZAMAWIAM
suma: 0,00 zł
Ulubione produkty
Lista ulubionych jest pusta.

Wybierz coś dla siebie z naszej aktualnej oferty lub zaloguj się, aby przywrócić dodane produkty do listy z poprzedniej sesji.

Szukaj
Menu

Darmowa dostawa już od 150 zł ❤️

Cechy produktu

FAQ - najczęściej zadawane pytania

1. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

  • zamówienia składamy poprzez dodanie wybranego produktu do koszyka a nastepnie po uzupełnieniu wybranej opcji płatności i dostawy i kliknięciu przyciku "zamawiam"

2. Czy mogę złożyć zamówienie telefoniczne?

  • udostępniamy możliwość składania zamówień drogą telegoniczną - należy wtedy podać kod produktu. 

3. Czy mogę złożyc zamówienie mailowe?

  • jak najbardziej - również należy podać w mailu kod zamawianego produktu, swoje dane do wysyłki łącznie z numerem kontaktowym oraz wybraną opcję płatności i dostawy. Konsultant - równiez mailowo - potwierdzi złożenie zamówienia.

4. Czy i gdzie mogę śledzić przesyłkę?

  • po nadaniu przez nas przesyłki otrzymują Państwo e-mail z numerem i wszystkimi informacjami. 

5. W jaki sposób pakowana jest biżuteria?

  • każdy produkt pakujemy osobno w eleganckie pudełeczko jubilerskie z logo marki. Wyjątkiem są duże rzeczy - np. kolczyki koła 10 cm średnicy, które pakowane są osobno w folię.
  • do transportu przesyłkę pakujemy w kartonowe pudełko ze specjalnym wypełnieniem zwiększającym bezpieczeństwo dostawy - SPRAWDŹ

6. Czy mogę zrezygnować z zamówienia?

  • oczywiście - w relu rezygnacji należy wysłać do nas maila w tej sprawie lub skontaktować się z nami telefonicznie. W obu przypadkach prosimy o podanie numeru zamówienia.

7. Czy mogę wprowadzić zmiany w zamówieniu?

8. Jakie są terminy realizacji?

  • termin realizacji jest z reguły podany przy pozycji produktu w sklepie - jest to czas jaki mamy na wysyłkę
  • w zależności od wybranej formy dostawy - czyli dostarczenia produktu do klienta - może ona trwać od 1-2 dni roboczych do ok. 4 dni roboczych. Nie są to wartości gwarantowane a deklarowane przez przewoźników.

9. Otrzymałem wadliwy towar / niekompletne / pomylone zamówienie - co teraz?

  • prosimy w takiej sytuacji o jak najszybszy kontakt - droga mailową lub telefoniczną (600961122) i zgłoszenie nam problemu. Do maila dobrze jest załączyć zdjęcie wady lub uszkodzenia. 

10. Czy mogę zwrócić całość / część zamówienia?

  • oczywiście - można zwrócić całość lub część zamówienia. W tym celu należy skontaktować się mailowo z naszym działem obsługi klienta. Na deklarację i zwrot zamówienia mają Państwo 14dni od momentu otrzymania przesyłki.

11. Czy mogę odebrać zamówienie stacjonarnie?

  • zamówienie można odebrać osobiście w naszym biurze przy ul. Warszawskiej 59 w Białymstoku - tylko i wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu mailowym lub telefonicznym. Odbiór mozliwy jest w dni robocze - od poniedziałku do piątku w godzinach 9.30 - 15.30.

 

Holder do góry
Szablon Shoper Modern 3.0™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium